uşa de la intrare

vineri, 22 martie 2013

Sabina, de Ziua Ungariei, keep calm and play Farmville !

          Cougar e un tip deştept. De aia nici nu ne suportăm. El, cică ma tachinează. Eu am senzatia ca e nepoliticos si cu o parere cam prea bună despre el. S-ar putea sa greşesc eu. Mi-a placut cum a scris articolul asta:
          "sunteţi în stare să ieşiţi pe 17 martie la parade verzi, cu trifoi cu patru foi, să beţi bere verde până cădeţi sub masă, să vă-mpleticiţi picioarele crezând că riverdansaţi, şi să vă declaraţi "irish at heart", sunteţi în stare să sticliţi ochii şi să puneţi poze pe net cu artificiile de 4 iulie de la ambasada americană, să dansaţi sirtaki, să urlaţi "katiuşa", să petreceţi şi să beţi chiar şi de ziua polineziei, dacă s-ar putea, cu vacanţe de la lucru, ceea ce e minunat, dar nu sunteţi în stare să ziceţi unei ţânce de 15 ani care face pe nebuna la şcoală şi toarnă gaz pe foc fix de ziua ungariei (dacă încă spuneţi că din patriotism a făcut asta, uitaţi-vă la propriile ei declaraţii de ură etnică) că e tâmpită la cap şi că mai bine ar pune mâna să-nveţe nişte istorie."
 articolul intregral, aici: Cougar's Den
           Nu va opriti prea mult la titlu, daca nu-l intelegeti.
           O văd pe fata asta la tv şi mă lămuresc. Nu are pasiuni în afară de facebook, nu are idei despre ce vrea sa facă cu viitorul ei, nu îşi doreşte vreo meserie, nu are prieteni maghiari... A coafat-o pe mă-sa şi au venit în studio, să vadă lumea ce patrio(a)tă e; cu bentiţa tricoloră , desigur. Ar muri Bălcescu, de dragul ei!
           De ce dracu nu ai prieteni maghiari, fetiţă? Eu am avut, în facultate. Am şi acum , merg în secuime aproape anual. Nimeni, NIMENI nu e nepoliticos cu mine, că l-aş face de tot rahatul, pe orice ungur care s-ar da zmeu spre mine. Dar, nimeni nu mă deranjează. Ungurii sunt foarte ospitalieri.
           Nimeni, niciodată nu va face nici o nenorocită de provincie secuiască ,independentă sau ataşată la altă ţară. Asta e clar, ce ne tot umflăm atât?
           Si, mai lasati dracului patima spoită de patriotism, ca habar n-aveti, trei sferturi dintre romani, care e ordinea culorilor drapelului, de la catarg, sau care e imnul integral!
           Eu aş fi pus-o pe patrioata lu' peşte să cânte tot imnul României în studio. Ar fi fofârlit-o mlădios...