uşa de la intrare

marți, 29 martie 2016

Primăvară, primăvară, tu faci patimi să răsară...!

        E primăvară, iar e primăvară
        În fiece partid de prin oraș,
        Îşi scot şi bloggerii tăişurile-afară,
        De ferăstrău, de brici, de toporaş...
        ...
        Bine ne-am regăsit la scara blogului! Doamne, greu se mai urnesc ăştia, frate, până se aliniază la start! Se gătesc ca moroşencele-n oglindă, de se lasă soarele după deal, până-s gata!
        Ia să facem un mic apel de-nviorare:
        - ALDE, avem candidat? Avem, domnul Manea, da?
        - PSD, avem? Ziceţi că Milea? Ok. Toate reflectoarele-s pe voi, gândeşti că s'teţi cu Di Caprio la Oscar.
        - PMP, vă atrage perspectiva? Purcedeţi!
        - PNL, care-i mişcarea la voi? A, nu s-a decis biroul judeţean! Mai aşteptăm până joi. Salutări, domnu Anghel, nu pot uita vreodată perioada în care eraţi liderul nostru la PD, singura echipă în care m-am simţit excelent, cu oameni unu şi unu şi singura perioadă în care am râs ca nişte disperaţi. Ne era drag să ne întâlnim toţi la bârfe. Îi ronţăiam piticului marginile sumanului, că mai mult nu prea aveam ce-i face, era tatalor, avea în mână toate hăţurile. Dracu știe de ce le-a scăpat, da le-a scăpat. Apropo, domnu Anghel, salutaţi-l şi pe domnu Florescu, îl văd prin preajmă!
Deci, băeţ, ce dracu făcem aicea, nu suntem toţi la linia de ştart? Băi, înviorarea, ne înscriem la locale, nu la generale! Alea-s pentru liga mare, pantaloni la dungă, pantofi cu scârţ...
Mai băgăm ceva muzică, majorete, spargem o sămânţă, da nu ne lăsaţi să aşteptăm prea mult, că ne reprofilăm mintenaş, eu îmi bag cv-ul la doamna Laura CK, poate vrea să montez instalaţii,ceva.
         Aoleo, am uitat de UNPR! Nea Găbiţă, ai şi matale candidat la Nehoiu, bre? A, mă scuzaţ, am uitat că nea Găbiţă... În fine, deci să aşteptăm rezultatul de la PNL întâi, că aşa e civilizat, și p-ormă vedem și la UNPR. Nu ş ce dracu mi-a venit să zic de PNL în fraza cu UNPR, sunt varză la topica şi sensul frazei.
          A, szervusz czik sziven Șandor, gata să nu te văd, cum mai ești, bine? S'tem prieteni vechi şi dragi unul-altuia ca bătăturile-n talpă sau ca bubele-n cur, ne permitem glume, da?
         Deci, un pic de repliere mai rapidă, dacă se poate, căci cei care-au ieşit deja la încălzire aleargă pe margine de nu mai ştii ce-i cu ei, să nu se-aprindă la plămâni, Doamne fereşte!
        Am înţeles că aveţi şi rezerve, că unii le pregătiţi celorlalţi excursii la mânăstiri, că ăia se-ncăpăţânează să se încălzescă în continuare pe modelul câinii latră şi ursul moare de drum lung...
        Aşadar, noi vă vrem cât mai repede în chiloţi la linia de start, da? Bine, e posibil ca unii să rămâneţi în chiloţi fără să ajungeţi la start, dar nu vă faceţi probleme, vine căldura, se duce dracului aerul ăsta polar nesuferit.
         Pffff, să mă gândesc la o temă de campanie, ceva frumos, ceva finuț, cu stil!
       
P.S. Dacă vedeţi că-ntrerup campania şi fac oleac de deranj cu unu care-mi tot verifică programul la serviciu, rămâneţi la scară, nu plecaţi, am doar două fraze pentru el şi familia lui.