uşa de la intrare

joi, 25 decembrie 2008

CHRISTMAS TIME !


It's Christmas ! Again !
După ce l-am afurisit pe Moş Craciun , m-am hotărât să-i studiez mai în amănunt biografia, şi astfel, nu mai e loc pentru reproşuri că l-am făcut cu ou şi cu oţet. Am descoperit că e un personaj de benzi desenat, evident o creaţie a americanilor, aşa că mi-am proiectat atenţia pe Crăciunul real, pe Naşterea lui Christos . Când sunt foarte supărată privesc acest lucru doar ca pe un eveniment astronomic consemnat de magi, când îmi trece , îl calific exact aşa cum este, adică un miracol extraordinar care ar fi trebuit să ajute omenirea să depăşească barierele ridicolului,grotescului şi vulgului ; lucru care nu s-a putut realiza de-a lungul creştinismului , noi fiind în permanenţă preocupaţi să ne invadăm unii, altora proprietăţile , toate câte există ele, de la material la spiritual.
Cel mai minunat lucru este că de Crăciun ne amintim de copilărie, şi încercăm s-o reconfigurăm . Măcar pentru atât, merită să ne bucurăm de sărbători !
Cu bucuria asta m-am trezit astăzi, mi-am luat sacoşa cu fotografii din copilărie în pat şi le-am înşirat pe toate, şi am râs, şi am plâns, şi m-am curăţat de tot răul.
Evident, n-am putut evita să dau cafeaua în foc. Pot să ghicesc în zaţul de pe aragaz.
LA MULŢI ANI ŞI CRĂCIUN FERICIT TUTUROR ! În definitiv, Crăciunul e o sumă de tot ceea ce dăruim şi primim de-a lungul vieţii!