uşa de la intrare

marți, 12 aprilie 2016

Fac sectoare şi plantoane pân la liberare...


Bună dimineaţa, vodca taie greaţa, vântul taie faţa, barda taie raţa, berea spală fierea!
Băieţi, aţi văzut cum se face mia de vizualizări într-o singură zi, da? N-a făcut nici Bostan atâtea, într-o săptămână. Mulţumesc prietenului meu Adrian, care a distribuit articolul din Opinia, în care scrie că în galeria celor care au jefuit bugetul Nehoiului mă aflu, ca de fiecare dată, la coadă. Dar MĂ AFLU, deci exist şi, vorba lu Nişce, ce nu mă omoară, mă enervează.
Ce dracu mă fac eu acuma, cum să mă-nscriu în sindicatul ţeparilor, tunarilor şi devalizatorilor, că nu mă primeşte nici p*lea cu 4000 lei fraudă în 3 ani. Ajutaţi-mă-ţi cu un tun, ceva să ridic ştacheta, că scuipă ăştia pe mine, nici din casă nu mai ies!
Coa' , voi ce gânditărăţi, ha? Că-mi închideţi gura şi înghit. Neeeah, eu sunt din alea care scuipă, doar mă ştiţi! Aţi crezut că nu mai citeşte nici dracu p-aicea pă la mine, că-s hoaţă şi câh! Ete, na, au audienţă până şi blogurile alea la care şed la butoane urmăriţii penal, ce dracu!?
Ţonc, ţonc, vă pup pe reclamaţii, hai să vedem care-i mai şmecher şi mai ştecher!
Of, praleo, ce te-a mai mâncat în târtiţă să mă zgândări! Să candidezi, da? Că avem nevoie de săracul clasic, care să le ia faţa nehoienilor. Nehoienii îţi vor da încă o dată. Şansa să le demonstrezi ce poţi.
Vă rog frumos, fac un apel la tunarii de miliarde, primiţi-mă şi pe mine în rândul vostru, spăl pahare, duc farfurii, dar nu mă lăsaţi cu ăştia cinstiţi, că mă sufoc! Fac sectoare, fac plantoane, scăpaţi-mă de ruşine!
Later edit: Fetelor, vă rog din suflet, chemați-mă la Parchet, nu mă mai căutați aiurea! La Parchet, că stau pregătită de 3 ani!