uşa de la intrare

luni, 21 iunie 2010

NU GASESC UN FILM !!!


Dati-mi, vă rog, nişte sugestii, unde gasesc pentru descarcare filmele PLECAREA VLAŞINILOR (regia Mircea Drăgan - 1982) şi ÎNTOARCEREA VLAŞINILOR (1983). Am citit cărţile acum muuulţi ani, am revăzut Plecarea Vlaşinilor la Tvr Internaţional, dar numai jumătate. Se difuza la ora 3 noaptea şi m-am trezit întâmplător... Sunt bolnavă după filmul ăsta. Mă ajută să-mi fac o imagine uşor romanţată despre proprietatea colectivă, pentru că tocmai ce croşetez de o vreme la o astfel de lucrare.
Am căutat eu pe vestitele Torrente, unde dau buzna mereu, am căutat şi pe Demonoid, dar nu au aşa ceva pe acolo. Am găsit un sait cu filme româneşti la Chişinău, dar filmele astea sunt arhivate în vreo 10 arhive, sunetul e oarecum decalat.... M-au lăsat nervii rapid.
Aveţi vreo idee cum fac rost de ele? Pliiiiiiiz!!!