uşa de la intrare

vineri, 4 ianuarie 2013

Jana a lu' Darc, Răzvrătita Carpaţilor

                Vă amintiţi de comentariile acelea pline de venin, lăsate pe blogul lui Doru (în vremea aceea, administrat şi de Gabi) ? Comentariile semnate "Răzvrătita" ! Pfuaaaai, zici e un personaj din filmele lui Nicolaescu, parcă şi auzim muzica din Phoenix, când se semnează ea... Răzvrătita!!!
            Aţi bănuit, câţiva, cine e, căci doar discutam despre asta. Ei, bine, eu o aştept de doi ani, cu o răbdare de pământ, să calce în căcat! A călcat! Ea, care îndrăznea să comenteze moralitatea tuturor, sexualitatea tuturor, ea, puritatea însăşi... Ea, care ştia cu cine ne iubim, pe cine urâm, ea, această Maica Tereza a vetrei nehoiene...
             A coborât ea, plictisită de stat pe laviţă, în centru, să-şi facă de lucru, fix în acelaşi sediu cu mine; prima greşeală! A mizat pe tembelismul meu (ia ziceţi voi, par o idioată ?) şi s-a comportat cu mine, ca şi când n-aş fi mirosit niciodată că otrăvita Răzvrătita era ea.
             S-a dat cu fruntea de ceruri, că ea nu are treabă cu nimeni, nu o priveşte viaţa nimănui, ea a lăsat trecutul în urmă .Fetiţă, trecutul va fi întotdeauna în ceafa ta, mai ales că.... slavă trecutului tău, amin!. Puţini avem trecutul tău!
             Ea pretinde că are informatori în primărie, ea înscenează dialoguri imaginare între mine şi primar, ea pretinde că a oprit-o lumea pe stradă, femei cu ochi albaştri  şi au întrebat-o de salariaţi, ea înnebuneşte şi spumegă, că de ce primesc salariaţii primăriei cadou de Crăciun, că sunt toţi nişte nenorociţi, să fie daţi afară, dar ea este Zîna melopeelor....
             Aş vrea să sar peste detalii, clapa a căzut pe ea când am prins-o că fiecăreia dintre noi, cele cu care îşi bea cafeaua (moca), ne spunea să fim atente la cealaltă, că e curvă, că e bolnavă, că e cumpărată de primar, că e proastă, ea ştie nişte amănunte din viaţa prietenelor mele, ea ştie cine pe cine îngrijeşte în America (Doamne Fereşte, e bolnavă, frăţioare!)
             Am vrut proba mizeriei ei, am obţinut-o, pentru că ei îi place să scrie, mult, pe net. De pe sursa ei, de pe sursa unei firme de stat, vreo 2-3 IP-uri, aşa.
             Ce dracu am zis eu, de atâtea ori: Băi, care sunteţi foaie verde labe triste, nu vă mai căcaţi în potecă, c-apoi atât de proşti sunteţi, că singuri călcaţi şi vă mai şi ştergeţi cu stângul de dreptul!
              Razvratita mica, aşa cum te-am avertizat, dacă mai scoţi o singură silabă despre cineva din Nehoiul ăsta, tuturor celor de care ai mâncat borş şi le-ai analizat tu vieţile private, le dau câte un facsimil, cado' din partea redacţiei Paznicul de noapte. Şi avem lideri de partide, consilieri, directori... lume bună!
             În viaţa ta să nu te mai compari cu mine, că n-am umblat ca tine, cu cavalul prin primărie, de i-ai făcut pe unii să bată aerul cu mâinile, n-am folosit mesele şi scaunele în acelaşi mod, nu avem acelaşi trecut, eşti doar o muiere întreţinută de bărbat, ieşi la muncă din 10 în 10 ani şi te plictiseşti repede sau eşti dată afară.

            Tu trebuie să-mi zici mie săru-mâna şi-n somn, ca să nu cumva să mă scol prost dispusă într-o zi! M-am săturat de mincinoşi şi perverşi, m-am săturat de băşinile tale de doamnă! Tu crezi că statutul de doamnă ţi se acordă doar printr-un certificat de căsătorie? Să răsfoim nişte albume de când lucrai tu la primărie, secţiunea folclor oral, să vedem dacă ai de-a face cu termenul "doamnă"!
            N-am avut nici cel mai mic motiv să te invidiez, pentru că eşti sub limita gumarilor mei, eşti  NIMENI! Tu, niciodată n-ai avut loc de mine şi de nimeni.
Expresia " doar gura e de ea, dă-o-n p..a mea", pe care ai folosit-o la adresa mea, o să-ţi iasă pe nasu-ţi generos! Pentru că deprinderile pe care le are gura mea, sunt performante în alt registru decât cele pe care le are gura ta.... ghici ciupercă ce-i?
Să te pui cu răbdarea mea, să te iei vreodată de cineva, să scrii vreo anonimă la primărie, (nu că ar fi prima oară), că te răscolesc şi-n ficaţi! De a dracului ce eşti şi de plină de venin ai ajuns chircită ca un paianjen!

                 Să ne laşi să lucrăm în linişte, noi vrem să ne armonizăm munca astfel încât să dispară corcodemenţa din toate ungherele, avem de lucru, avem de construit de la zero, totul. Nu vii tu să murdăreşti totul, doar pentru că nu ne placi!
                Să ai decenţa să-ţi vezi de treaba ta, dacă vrei să las totul în seama unei boli, pentru că doar o boală poate să-ţi afecteze atât de tare sufletul, să urăşti pe toată lumea, să înscenezi fel de fel de poveşti, să faci TU scară de valori.
                Ţi-am respectat bărbatul doar pentru că e fiul unor oameni excelenţi, respectaţi de tot Nehoiul, dar l-ai transformat în ceea ce eşti şi tu, pierzândui respectul celorlalţi!
Notă pt cititori: ştiu că nu i-am precizat numele aici, dar , eu am ceva mai multa minte si mai multa prudenta. Intrebaţi-mă în privat, o să vă spun!