uşa de la intrare

vineri, 27 aprilie 2012

Politică la scara blogului - ziua a 4-a. Master Chef


Provocarea zilei, pentru cei trei candidaţi:
Concursul de gătit, care are ca trofeu, Şorţul de Master Chef.





De la PDL participă Chef Gabi
De la PSD , Chef Florin,
iar Piticul e - desigur- Petit Chef
Juriul este deja stabilit, concurenţii sunt invitaţi în bucătăria Master Chef.
Petit Chef împinge, cu greu, un cărucior încărcat cu pachete.
- Băi, tu un' te trezeşti aicea, în gară la Urecheşti?
Aparent umil, dar cu un rictus semi- sardonic, Petit Chef răspunde:
- Sunt cadouri pentru juriu, pentru concurenţi, pentru public . Nişte nimicuri, acolo: praf de copt, zahăr vanilat, scobitori, enibahar, piper... Eu ofer frecvent astfel de cadouri şi oamenii sunt atât de fraieri, că- mi pupă şi mâna.
Chef Florin intră în bucătărie, se uită în jur ; nemulţumit. Le spune celor din juriu:
- Mie nu-mi place bucătăria asta. Trebuie refăcută. Pe jos îs numa' găuri, pereţii afumaţi, nu prea intră lumină naturală aici, nici nu vezi ce găteşti, oalele-s sparte... Eu mă apuc de reparat, mai bine. Am materiale, îmi dă şeful de la trust.
Chef Gabi intră în cămară şi strigă:
- Aici nu mai sunt provizii, nu mai e nimic! Le-au cărat ăştia, ca şoarecii! Trebuie să cumpărăm altele, nu avem din ce găti!
Petit Chef se face că plouă şi promite el o anchetă.
În fine, se stabileşte proba de concurs: Concurenţii vor găti pentru cantina săracilor, un meniu compus din trei feluri de mâncare.
Petit Chef se agită pe lângă aragaz:
- Eu o să le servesc gogoşi, i-am învăţat cu ele.
- Ce fel de gogoşi ştii tu să faci ?
- Minciunele, chef!
- Ai pus cocă prea multă!
- Păi, jumate e pentru turta mea.
Chef Florin insistă:
- Bre, eu mă iau de reparat p-aici, că nu se poate sta. Azi să gătească ăsta micu, în mizeria asta!
A spart şi putina, ca să nu mai mănânce nimeni borş, în urma lui. Măcar n-a spălat putina!
- Băi, ăsta micu', dacă nu mai ai borş, cu ce le dregi ciorba?
- Le-am dres-o de mult!
- Felul doi, ce le faci?
- Le dau mici şi bere.
- Altceva, nu ştii să faci?
- Ba da, răbdări prăjite, dar reuşesc să-i mulţumesc şi cu doi mici. Le ţine de foame 4 ani.
- Treci la cratiţă, ai două ore să pregăteşti toate astea!
- Sunt pregătite deja, le-am comandat unor sponsori. Cine nu îmi sare în ajutor, mâine are taraba dărâmată.
- Încalci regulile!
- Care reguli?