uşa de la intrare

duminică, 27 ianuarie 2013

Să ne mai rărim pe facebook, că e aglomeraţie mare!

        Merge binor treaba cu strângerea de lucruri pentru familiile nevoiaşe. Unde e seriozitate, lucrurile se desfăşoară bine. Mulţumim de o mie de ori celor care ni s-au alăturat. Campania continua, e permanenta.
        Am o problemă cu prietenii de pe facebook, nehoienii, pentru că afişul pentru campania umanitară l-am postat şi acolo, iar voi nici nu v-aţi teşit. Distribuiţi-l , măcar cei care tot o ţineţi cu reproşurile că nu vă convine Nehoiu, că nu mai e cum era odată, plin de turişti! Când dracu l-oţi fi văzut voi plin de turişti ? Că nu mai e aşa de frumos ca atunci când când vă pupaţi voi pe gârlă... Frate, la vârsta aia, eraţi fleaşcă de hormoni, vi se părea foarte frumos! Voi doar vreţi, dar să nu mişcaţi nimic! Bradul n-a fost frumos, nimic nu e frumos, staţi doar şi criticaţi sau daţi like şi distribuiţi pozele lu' nea' Cârdei sau bancurile zilei. La mine în listă.... nu prea aveţi ce face, în condiţiile astea!
          Vă plac pisicile din poze, vă plac apusurile de soare, dar vă pute de campanii umanitare. Nu v-a cerut nimeni nici un leu sau vreo pâine, era suficient să răspândiţi mesajul! Ne luăm la revedere de pe facebook, pentru că n-am chef să socializez cu voi doar ca să ne zgâim la poze cu pisici.
           Cum apare câte un copil bolnav din cine ştie ce oraş, cu anunţ de acum 3 ani, că nici măcar nu vă uitaţi şi nu verificaţi autenticitatea anunţului, săriţi cu distribuire;sau câte un caz de dracu ştie ce tâmpenie, join my cause gen. 
           Campaniile astea  nu sunt prea populare. V-am spus, am nevoie doar de share si am asteptari de la oameni simpli.Pentru cine aveam eu asteptari reale in legatura cu aceasta campanie .... E important să se ocupe de Monicile Priporului, prundiste dupa nume, ca  ele să aibă o viaţă mai bună, după ce au venit leşinate de atâta prestaţie de prin toată lumea şi după ce nici dracu nu mai dă nici două parale găurite pe ele. La campanii umanitare nu se înscriu domnii generoşi, ei se înscriu doar la trompetiste . Mă mir că nu s-a ridicat nivelul de trai pe Pripor, la câte alocatii au primit boarfele de la un vestit cetăţean al satului!  Treceti, boieri, să ne ajuţi campania cu niscai cârpe, sau  cu vreo plasă de detergent! Nu mai recrutati otrepe, să le spalati onoarea (ele gâlgâind de respect deja, gata să se înece), paraşutelor teatral încercănate, cu mare trecere şi noroc la fraieri. Halal boieri şi domni !


...