uşa de la intrare

marți, 3 septembrie 2013

I'm blue....

Nu-mi place  ziua mea de naştere care tocmai a trecut, nu-mi place toamna, urăsc frigul şi de-aia nu mai pot eu ce bloguri au mai apărut la Nehoiu. Normal, ce să apară interesant decât bloguri? Nu vă faceţi un obicei din a menţiona numele meu p-acolo că vă iau la nişte replici de nu nimeriţi gugălul . Încep cu nevestele fără ocupaţie şi termin cu diagnosticele voastre, că aşa am eu de obicei. Să mă lăsaţi dracului în pace, că sunt sătulă de răscolit căcat online. Stau să monitorizez eu trişti şi triste care se simt frustraţi şi care uită să bea apă când înghit pastile! Am de lucru, de mi-ar mai trebui două mâini şi încă un creier, că aşa am fost eu învăţată, să muncesc pentru fiecare leu în plus, nu să frec ţiparul şi să văd de unde dracu mai ciupesc un franc, sunt preocupată de ale mele. O singură explicaţie am să vă dau, pentru o promisiune pe care nu am putut să o onorez: nenorocitul de ziar local. Am vrut. Nu e de mine. Nu pot. La ziar, dragii mei, nu e ca la blog, să scriem ce ne duce sertăraşul cu maimuţe. La ziar e cu surse verificate, e cu declarţii, cu interviuri... e regim de jurnalism. In plus, dacă eu vreau să tratez, de exemplu, un subiect cum a fost incendiul din vara trecută, se supără toţi tarabagii pe mine şi suflecă din nas licenţiatele lor de neveste unsuroase, când trec prin faţa lor, de zici că execut lucrări agricole cu ziua la ei pe plantaţie. Înţelegeţi? Dacă vreau să scriu despre oricine, vor apărea intervenţii, prieteni de-ai prietenilor care mă vor ruga frumos, mă vor înjura, aşa că de ce dracu să îmi pun eu toată planeta în cap? Da, dacă am deranj în cazarmanent, reacţionez. Refuz încontinuu solicitări de colaborări la ziare tocmai pentru că nu pune nimeni şaua pe mine, nu mă văd executând în patru labe politici editoriale. Altfel, am multă treabă. Am înţeles, vă place cum scriu, dar nu întotdeauna vă place ce scriu. Asta e, e blog, nu Biblioteca Congresului. O să mai scriu, pentru că vine toamna, serile sunt lungi, eu am o dispoziţie romantică, n-am mai avut-o de 115 ani, ce să facem, se pare că e vremea romantismului la mamuţi... M-aş duce într-o pădure, să stau într-o cabană, fără curent, fără televizor, fără computer, măcar 3 zile.
Dacă ştiţi vreo astfel de locaţie, să mă anunţaţi.