uşa de la intrare

duminică, 28 noiembrie 2010

Aveţi tichii de mărgăritar? Aş dori una, vă rog!

Exact ce-i lipsea chelului: tichie de mărgăritar!
Am avut o săptămână horror! Cu evenimente de tip Matrioshka!Multă treabă, lucrare de predat , pitic spârcâind autoritate, defecţiune tehnică la mine acasă, la instalaţia de curent, altă defecţiune la ţevile de apă, noroc că ştiu ce să fac cu o cheie şi cu o şurubelniţă, furie că nu e dvdrip cu HP pe torente,furie că nu se pupă subtitrarea cu filmul la Millenium 2- Fata care s-a jucat cu focul, plus Shrekul care s-a riscat să-mi fluture basmaua roşie prin faţă! Deci e mult, e foarte mult, pentru circuitele mele! Am şi eu o vârstă venerabilă, nu că aş fi fost la tinereţe mai tolerantă ca acum, dar totuşi, un pic de respect formal pentru creierul meu care e bunic! Până la urmă nici unul dintre episoadele astea n-ar merita atenţie, dar în proporţii diferite şi în maniere diferite, îmi jigneşte fiecare dintre ele, inteligenţa, şi, e greu să se îndoiască cineva de ea.
Dar nu ne oprim aici! Dacă e chef de ceartă, e chef de ceartă! Mă trezesc brusc interesată de alegerile din Moldova!!! Asta pentru ca am un prieten foarte pretios care e de acolo si el azi voteaza penru tara lui! Noroc ca e plecat saracul, si nu trebuie sa ne auda pe noi cum ne doare de nu mai putem de legislativul lor! Suntem tampiti la cap, pe cuvant! Noi suntem rupţi în cur si ne curge lâna, dar murim de grija lor! Că aşa m-am trezit, acuzând antipatii şi simpatii pentru una sau alta dintre formaţiunile politice. S-a terminat cu votarea , pot să spun asta. Eu sunt stângistă, cred că şi greierii din iarbă ştiu asta, dar nu permit să fiu acuzată că sunt de tip PCR ante 22 decembrie,sau mai ales PSD. Să ne înţelegem, şi aici pot să vin cu lecţii de doctrină de moare concurenţa cu buzele arse, PSD nu este de stânga, aşa cum nici dracu nu e de stânga la noi în ţară! Şi nici la moldoveni, partidul lor comunist nu e de stânga, e de contra ăluia de dreapta care nici ăla nu e de dreapta, e de contra celui care se crede de stânga! Şi ne certăm, şi dublăm miza la wiskey, şi venim cu argumente pro şi contra, facem jocuri, mutăm piese, Doamne, nu suntem normali! Dar asa e al dracului de român, e vai de capul lui, dar face politică! Moromete de asfalt, frate! Acum mă certam cu unu care a nimerit de-a japca în PNL şi mă lămurea ce e dreapta. Îmi venea să-l dau afară, dar am remarcat că nu sunt la mine acasă, ci la el. Eu încercam să îl lămuresc că mai bine le-ar sta moldovenilor până la urmă, tot cu mama Rusia, că de la Europa nu se aleg cu nimic. Poate cu ce ne-am ales şi noi, adică , cu ceva UE, de fapt cu multă UE şi cu un mare pungaş, şi la propriu şi la figurat, care e şeful FMI. Deci, eu, pe bune, dacă l-aş cunoaşte p-ăla, l-aş scuipa! Nu am nici cea mai firavă formă de respect pentru unul ca el! E la fel de stupid ca şi preşedintele francez "S-ar coţăi"! Aşa că după părerea mea, moldovenii s-ar descurca mult mai onorabil şi mai rapid cu Ţarul Putin la butoane! Ne-ar lăsa în urmă, lejer! În acelaşi timp se şi tem că s-ar trezi săracii, iar, parte din altă ţară, mai mare, şi ar vrea si ei să urmeze modelul ţărilor baltice, sa incerce UE.
Asta îmi trebuia mie duminica, după săptămâna de curent continuu, alegerile!
Slavă Domnului că e Ultimul Mohican la Tvr, e pansament curat pentru mine!
Hai cu muzică, băieţi şi fete! Ce ascultăm? Luăm o cafea de la Manole, ea dă moca, şi băgăm: