uşa de la intrare

luni, 17 noiembrie 2008

Ce mai e nou în industria spălării creierelor ?


Şuşoteşte lumea pe la coadă pe la bănci, sau pe la ghişeele unde se plătesc facturile pentru utilităţi, că e criză .Şi că ne afectează şi pe noi ; deci, suntem crizaţi . Aş, ce noutate! Da' când n-am fost? Ciudat e că nimeni nu întreabă ce-i aia, dacă doare,dacă trece,dacă e reală sau mimată...Ne-o asumăm,resemnaţi. Şi pentru că nu era de-ajuns să şuiere ziarele sau să se prăbuşească bursele ca la domino ,s-a întocmit de-un summit brusc , in SUA, cu mai-greii economiei mondiale. G20 . S-a mai lărgit între timp aria punctului G ; nu mai e G6,nici G8, e G 20 . Au lipsit motivat : reprezentantul Bangtustanului,cel al Kurdistanului , si cel al Somaliei. S-a dus rusul să le mai arate odată la ăia cine e ţarul, desi...e greu sa vii în urma lui Putin la mandat . S-a dus şi băiatul din Emirate , care ai senzaţia că se-mbracă pe-ntuneric, cu lenjeria de pe pat şi cu faţa de masă. Şi au dicutat ei cum se iese din criză.Până una-alta , pe la noi se-nchid fabrici , explodează minele de cărbune, şi mai ales, vin.....vin.... Ei, sărbătorile! Vin alegerile! Ce miracol , ce dar Dumnezeiesc,alegerile astea! Mamă, ce le-am aşteptat ! Am bifat zilele in calendar , ca militarii AMR-urile. Mă gândeam că nu mai vin odată!
La dracu' ! Nu sună bine nici ca glumă!
Iată o industrie care nu e în criză , ci chiar în expansiune : industria spălării creierelor. Ne+am trezit cu o tehnologie electorală stupidă , numită UNINOMINAL , care ne-a facut iniţoal să credem că nu vom mai vota o listă, ci un om. Ce-i ăla, breee? OM? hai, nu-mi daţi vestea asta cruntă! Vin p-aici p'ăn târg, nişte unii ciumegi , nici nu-i ştie nici dracu , iar p-ăi de-i ştim , nu vrem să-i mai vedem , şi cică ăsta-i uninominalu' . Şi ne vor rezolva ei problemele, şi au început să împartă la stimatul cetăţean sacoşe goaleee-goale . Preferenţial, unele conţin o brichetă şi un calendar cu moaca unicandidatului pe ea.Personal, fac un "şuşu" pe ele. Nesimţiţii ! Alaltăieri s-a dat ştirea că Omar Hayssam a fost achitat în dosarul Foresta Nehoiu, deoarece BANCRUTA FRAUDULOASĂ A FOST SCOASĂ DE PE LISTA INFRACŢIUNILOR DIN CODUL PENAL . Mi-e rău !!! Acum 7 ani am ieşit lipsă la inventarul bibliotecii, câteva zeci de cărţi, şi am primit sancţiune administrativă, sancţiune materială şi disciplinară. Mi-e scârbă de tot ce e legat de statul ăsta! Nemernicii care acum 8 ani dădeau asigurări cetăţenilor că nehoienii l-au prins pe Dumnezeu de un picior, cu Omar Hayssam la conducerea Foresta, acum se urcă pe aceleaşi scene şi declară că e timpul să nu mai permitem hoţilor să intre în Nehoiu. God! I need a gun!Iată un minimum de motive pentru care pe 30 noiembrie nu merg la vot. Cu o nouă producţie a filmului Madagascar, cu ultimele episoade din seria a 4 a Prison Break, cu un kil de struguri şi 3 uiscane , trece ziua. No more vote! Ăştia ne iau la caterincă? A caterincă arată.(vezi imaginile alăturate,cu precizarea că retuşurile nu-mi aparţin ; sunt disponibile pe net) http://retusuri.blogspot.com/.