uşa de la intrare

luni, 17 noiembrie 2008

Prietenului meu Adrian , care-a săpat gârla...

Fratele meu alb (sau, ma rog, aproape negru), de ce dracu' nu ne-nscriem noi la v'un club de "bauling" sau de aeromodele, ca macar tu esti p-aproape , si ne prefacem ca noi suntem "ză paieniiărs ăv ză blogz"? Uat ă fac! Urăsc mimetismul , tocmai pentru că nu pot deraia defintiv de la el. Iti voi spune dară, dragule, intr-un moment unic de sinceritate , că atunci când te-am susţinut (de fapt te-am îmbrâncit) să-ţi tragi blog, am făcut-o la caterincă, adică la şto , convinsa fiind că tu oricum faci din orice, bici ;dar, mi-am zis, că dacă tu pui botu şi nu te faci de cacao , mă introduc mişeleşte şi eu , aftăr. Auzi,diăr, tu mai ai clasoare de timbre de prin copilăria ta albastră?Da bambilici , capace d-alea de bere îndreptate cu ciocanul, dimpreună cu 2-3 deşte aflate în zona de interes a loviturii ? Căluţ de lemn ai avut,mă ? Da gumă de şters parfumată, de la chinezi, şi penare cu magnet, tot de la "Gimi Ciu"?Ai avut, da? Deci am fost fericiti ; ce dracu mai căutăm noi pe webur'li la ăştia micii, atunci? Că asta au şi ei : bloage,ueburi şi aipoade. Vrei sa ne facem şi cont pe hai faiv? ca să fim cuuli?
Mă ,trăi-ţi-ar, să ai răbdare, tată, cu mine , că am bâjbâit toată noaptea la copearta lu blog,şi la personalizare...a fost mai rău ca noaptea cuţitelor lungi . Mă descurcam mult mai bine dacă trebuia să ajung la formula teoriei relativităţii restrânse, plecând de la a desfăşurată. Da fac şi io ca fitzoasele din daun-taun: Tuuuaaaamnee, fatttăăăă , tu vezi ce deştepte suntem?