uşa de la intrare

joi, 17 februarie 2011

Răscruce...

Pentru că iarna abia a început, fiind prima ninsoare cu zăpadă adevărată, adică din aia care scârţâie, mi-am dublat timpul pe care îl petrec la computer, şi pentru că nu am nervi pentru o oroare de joc nou, m-am concentrat pe amărâtul de blog, şi am conceput aşa, o anamneză, apoi am stabilit că trebuie să fac ceva curăţenie prin el.
Când am început blogul, acum vreo doi ani, parcă, am plecat la drum vreo 5-6 "prieteni". Nu erau ai mei, erau ai lui Neli-Hani, el fiind mai vechi în bandă. Încet-încet, s-au mai adăugat, deşi reţeaua nu e aşa de rapidă în conexiuni, ca FB, de exemplu. E selecţia mai riguroasă, pentru că nu se rezumă totul la like şi apreciază asta .
Mi-am recitit postările, eu fiind cel mai bun critic cu mine însămi, şi constat că erau mai bune, la început. E totul în raport cu starea pe care o am, asta e limpede. Viaţa mea s-a schimbat brusc , în scurt timp, în direcţii diferite, şi nu e uşor să le faci faţă, nici dacă doar citeşti despre ele, dar să le mai şi trăieşti!
Însă nu am renunţat la blog.
Pe prieteni, i-am pierdut pe drum. Sicti n-a mai postat de câteva luni, la fel şi Zeneseu, Chioru a închis taraba,Neli intră şi comentează din obligaţie, din cinci în cinci postări, de fapt acum nu mai intră deloc, pe la vechii prieteni. Manole, sufletul bloagelor, nu mai intra nici ea, decât la mare sictir, o dată pe săptămână, după care , dacă eu n-am putut comenta la vreo două postări de-ale ei, m-a sancţionat în stilul ei , aşa că nici n-a mai intrat...
Ei bine, fraţilor şi lumilor, indiferent care vă sunt motivele, să fiţi sănătoşi!
Veţi spune, din politeţe, că nu aţi avuit timp, că aţi avut probleme, o fi adevărat, dar la ceilalţi din blogroll, aţi avut timp să intraţi.
Înseamnă, atunci, că nu am calitate, din punctul vostru de vedere.
Nu mă ruşinez, şi nici nu mă obrăznicesc să spun de ce nu mă ruşinez.
Nu transpir după trafic, îmi este suficient ce am, bucuria mea e să văd că am vizitatori, nu neapărat comentatori,mai ales că mi-am pus barieră la comentarii, de ceva vreme, dar, dacă tot aveam construită o relaţie de prietenie, dacă tot comunicam şi în afara bloagelor, poate era frumos să şi rămână astfel. Am în listă bloguri pe care le citesc, dar nu le comentez. Şi eu sunt în lista unora care mă citesc, dar nu mă comentează. Dar, noi eram prieteni...
Nu sunt supărată, dimpotrivă! Intotdeauna îmi creez oportunitatea de a alege o alta situaţie, pentru ca boala lunga e moarte sigura!Şi pentru ca să nu-mi miroasă a penibil, pentru că nu ştiu să mă comport astfel, lista mea se modifică, începând de acum.
Încheiat comunicatul!