uşa de la intrare

sâmbătă, 5 februarie 2011

When the yellows takes reds to dance!

Mare emoţie, mari aşteptări! Ne-am emulat pe noi , de bucurie, astăzi, când şi-au jurat la altar, o credinţă foarte veşnică, unul - altuia, pesedeul şi penelulcupeceul. Nu mi-au ajuns 6 rondele cosmetice, calmante, pentru ochi, ca să-mi revin ! Avem USL-aşi ambidecştri? Mai era vreo variantă neîncercată până acum?
Mă întreb dacă m-am prostit, cumva, mai dându-mi din când în când, dictare, ca să văd dacă mai ştiu să folosesc cratima, sau caracterizând personajul Niculae Moromete şi comentând Mări sub pustiuri, ca să văd dacă mă mai pricep unde i-am pierdut pe clasici, si de ce era nevoie de contemporani... Sau scot radical din 64 şi-mi iese din prima, fără virgulă. Deci, exist intelectual!!!
Şi atunci, crezând căci vor mai fi fiind din cei ca mine ( ca să vă arunc peste scaune, cu spaţiul poetic din exprimarea mea), de ce nu ne suspectează încă, politicienii, de niscaiva inteligenţă? De ce? Poate cineva, să creadă că această alianţă, pardon, uniune, va supravieţui alegerilor locale? Cum să uneşti o ceva care, în principiu ar trebui să fie dreapta... şi, deşi îmi cunoaşteţi opinia despre stânga şi dreapta în politica românească, înclin să cred că, măcar de-a lungul şi uşor de-a latul istoriei, liberalii au cam jucat hora pe dreapta. (Dar, asta era acum mult timp. Era, pe când nu s-a văzut, azi o vedem şi nu e!)...deci să uneşti cu ceva care ar trebui să fie de stânga, dar n-a fost niciodată stânga, şi iar îmi dau vreo 500 de palme, căci ar trebui să-mi fie simpatici, măcar teoretic. Nu pot să zic doctrinar, că n-am suficient wiskey în sticlă.
Pot să înţeleg că e cam acută nevoia de a trimite la plimbare un guvern care nu poate, sau nu vrea să scoată nişte soluţii , dar nu pot să înţeleg ipocrizia cu care se aşază băieţii la masă, flash-flash camerele şi doi-zece, doi-zece, microfoanele şi încep să-şi zâmbească şi să se gratuleze reciproc, şi pesedistul şi penelistul, care până mai ieri se stucheau ca mâţele pe bătătură, cu aroganţele lor foaaaaarte fine, ca lanţul de drujbă. Nota zece lui Orban! El a zis că nu crede în uniunea asta! Acuma, nu se ştie dacă a zis asta pentru că oricum nu prea mai e în prima linie a liberalilor, deci nu prea mai prindea nici vreun post de top, dar a avut oo şi a zis că nu vrea. Cre' că nici Tăriceanu, nu a înghiţit găluşca asta, dar nici el nu mai stă în linia întâi.Bă fraţilor! Nu era cea mai tare şmecherie, să ieşiţi voi la conferinţa de presă, şi să ziceţi aşa:
"Luuzăăăriloooor! Atenţie macsimă, aicea la noi! Nu putem scăpa de al boalii marinar, decât dacă ne unim într-o unire unită! Şi mai bine o aruncam pe mama în fântână, decât să mă unesc cu ăştia de la ălălalt partid, dar n-avem ce face, fraierilor! Murim, vomităm după colţ, tragem nişte bicarbonat pă nări, stins cu oţet, şi mergem mai departe!"
Nu să rânjiţi ca reclama la apă de gură şi să pretindeţi că viaţa va curge ca Ozana cea frumoasă, la vale, şi voi veţi face una mie-una ţie, şi-una lu popa Ilie, la împărţeala primăriilor şi consiliilor judeţene, că nu merge! De exemplu, la noi, nici nu se ia vreo secundă în dezbatere subiectul, pentru că recunosc toţi, piticul se suie pe două bucăţi de BCA, şi zice: la loc comanda, candidatul sunt eu! Şi mi se pare normal ( momentul, nu piticul). Şi aş dori, vă rog frumos, poate chiar piticul să-mi satisfacă această sadică dorinţă, să mă invitaţi şi pe mine la şedinţe din alea comune, cu penele şi pesede şi pece, la Nehoiu, ca să mă tăvălesc pe jos, ca emoticonul ăla cu egal şi două paranteze. Deci, nu se poate, după ce ce şi-au zis de mame, de neveste, de fiice şi fiici, să se dialogheze ! Nu se poate! De aia îmi vine scârbă, că în campania trecută, se tot făceau gagicile între ele, panarame şi analfabete şi câte în lună şi în stele, după care erau la braţ, la chef la un sfânt Nectarie! Acum, se ceartă unele cu altele şi se pupă altele cu unele. E valabil şi la bărbaţi! Si pentru oamenii de rand, care se ocărau pe la porţi, sau prin piaţă, şi-şi vopseau geamurile, şi-şi dezumflau cauciucurile. Azi, mă calcă un maimuţoi pe bombeu şi mă întreabă ceva personal. M-am scuturat ca iapa de muşte şi l-am întrebat: Auzi, mă?! Eu, ca eu, că, de bine de rău, n-am nici o tresărire şi vezi bine după, ani de aşteptări, că nu ţi-am oferit bucuria să mă vezi în genunchi în faţa piticului, dar tu cum te duci la şedinţă cu el, de luni încolo, hm? Căci o să facă pipi pe tine, cu boltă! Nu că ar fi el foarte tare, ci doar că eşti tu foarte prost, şi dacă răcneşte la tine îţi pică jos, izmenele!Aşa că vă rog din suflet, invitaţi-mă la şedinţe, jur că stau cuminte, nu fac pocnitori, nu mă strâmb în spatele piticului, nu mişc! Dar vreau să vă văd feţele, la toţi! Ce dracu faceţi cu senatorul , de care abia aţi scăpat? Că s-a dus la pece, care s-a unit cu penele şi apoi cu pesede?!? Deci e de-al vostru! Să vă trăiască!
Ceea ce îmi place foarte tare, e că au stabili în primul rând, la protocol, că nu îşi vor da la geoale, în public. Păi nu, dar în particular... să vezi ce căzături pe gresie, în baie, se înregistrează!
Sau, mai inteligent, se discreditează , unii pe alţii, lăsând impresia că e autoeliminare.
Cea mai tare metodă, la nivel local e alta, gândită bine, de cineva care îmi cunoaşte reacţiile. Primesc acum 3 zile un sms luuuung, s-a livrat în secvenţe, care avea un conţiunt intenţionat ţăţăresc şi cârcotaş; în realitate, era scris fără ABSOLUT NICI O GREŞEALĂ DE GRAMATICĂ SAU SCRIERE/PUNCTUAŢIE. (Plus un neologism mofturos : "rapace"). Nu mail, nu coment pe blog, nu ceva care lasă urme. Sigur că numărul era de cartelă, nou achiziţionat, dar cui îi pasă? În mesaj era vorba de o persoană care nu e prea agreată, la nivel politic local. Şi o băgau la mine, pe ţeava puştii, cu avertizarea că face comentarii curajoase despre mine şi ar da să intre prin jucăriile mele. În timp ce eu eram cea mai deşteaptă şi mai vrednică de acest oraş minunat! Deci, oameni buni, înţeleg ce doriţi: să-i fac din zece minute de lectură, un veac de publicitate. Nu se poate, pentru că nu sunt naivă. Voi vă folosiţi de blogul meu, s-o fac ţăndări, pentru că, ne place , sau nu ne place, la nivel zonal, al meu e trofeul, la bloage! Si e citit si răscitit... Nu se poate, vă repet, deoarece, eu îmi rezolv problemele în stilu-mi de-acum branduit, şi fac anchete mai nenorocite ca ale de la de ne a. Nu pun botul la semeseuri, că sunt mare şi mă descurc. Şi eu am o boală, a probelor. Dacă le deţin, atunci.... nu vreau să vă reamintesc, cum fac la furie! Dar lăsaţi-mă să mă desfăşor cu resurse proprii! Nu se poate să vă fac eu jocuri, moca, sau să tabăr pe oameni, ca nebuna din porumb!
...
Deci, oamenilor de prin politica mare şi mică, voi sunteţi sănătoşi la cap? Ce vreţi să înţelegem din uniunea asta? Indiferent ce va fi , rău, să se întâmple, noi suntem vinovaţii! Iar ceva bun, nu are cum să ni se întâmple.
Azi noapte a fost viscol, la noi. Mă rog, poate nu unul tipic, pentru că noi suntem protejaţi de munţi, dar a fost un vânt foarte violent, cum n-a prea mai fost. Astăzi, pe la vremea prânzului, tot oraşul era plin de ţigle şi de geamuri sparte, căzute pe trotuare. În faţa blocurilor 28, 28A şi 28B, nu puteai să treci pe trotuar. La fel, în spatele băncilor, spatele Casei de cultură.Dar , NICI DRACU nu le strângea! Treceau toţi, ca nesimţiţii şi le ocoleau. Mă refer la cei care locuiau acolo. Nuuu, ei aşteptau primăria să vină să le strângă căcatul din faţa blocului. Cine să vi le strângă, deştepţilor, că amărâta aia de muiere care e mai aprigă decât un bărbat, e şi ea liberă, o zi pe săptămână. Pe ea o vezi în utilajul de la drumuri, dând cu lopata nisip pe drum, ea taie lemne la circular , în curtea primăriei... femeia de la casa de cultură , dă şi ea la lopată, sparge gheţa de pe trotuar... Eu mă întreb, nu le-a văzut niciodată , primarul, din maşină? Şi dacă n-ai picior de bărbat în oraş, nu pui două muieri la lopată, la gheaţă, şi la tăiat lemne! Că nu dă bine la imagine, stimate gospodar!
Să revenim la uniunea care ne va binecuvânta politic! E vreunul care crede că va rezolva ceva? Eu cred că doar se vor transfera dosarele de licitaţii, de colo, colo, şi poate oferă mai multe găleţi şi tocitori de plastic, în campania asta. Vă rog frumos, la selectarea materialelor de campanie, să-i lăsaţi pe cei de la pesede să aleagă brichetele, căci au funcţionat doi ani. Straşnice brichete!
Am uitat de udemere. Vor veni şi ei, fireşte, la un moment dat, în uniune, nu? Că ei sunt veşnicii: treabă n-am, da' cale-mi fac! Mai e cineva? Aoleu, dandiaconescudirectşinreluare! Ăla a spart sondajele! Le ţinea în borcane. Eu cred că alianţele sunt ca şi gugălul ;te ajută , dar nu te fac mai deştept. Şi mai cred că în politică, trecutul are valoare de precedent. Şi constat că iar n-am cu cine să votez.