uşa de la intrare

sâmbătă, 23 octombrie 2010

5 x 5

sau
Pe ce-mi ascut cel mai bine şi pe ce-mi tocesc, cele cinci simţuri?
Mă refer la alea cu funcţie de receptor.
Hopa!!! Leapşă la Vaxxilianu ! De fapt, el nu şi-o fi dorit, dragul de el, să fie leapşă, o fi vrut să fie ceva numai al lui, că e foarte original întocmit(inspirat de o cană cu şoareci roz!!!), dar, Vaxxi prietene, pe blogosferă nimic nu mai rămâne al tău! Dar asta ştii mai bine decât mine!
După ce am constatat eu în gura mare pe la el, că seamănă a leapşă, mi-a acordat permisiunea să "egzecut". Aşadar,
1. Ce-mi place să aud?
- Tunetele. M-am născut într-o noapte cu tunete, le iubesc!
- Genericul muzical de la Teleenciclopedia
- Greierii în iarbă
- Vocea lui Peter O'Toole
- Trenul . Rar am ocazia să-l aud, dar când e să fie, stau în loc şi nu mişc până nu trece

Ce nu-mi place să aud?
- Ceasul
- Uşa trântită de altcineva în afară de mine
- Claxonul. Se mai găseşte câte-un bou care claxonează aşa, ca să se facă auzit.
- Zgomotul obiectelor ascuţite, din metal, pe sticlă
- Motorul maşinilor care sunt de-o vârstă cu tata

2. Ce-mi place să văd?
- Verde! Mult verde! Orice, verde!
- Copii dormind
- Stânjenei albaştri
- Schimbarea gărzii la Buckingham. Sunt dependentă de spectacolul ăsta
- Circuitele de Formula 1 !!! Nu se poate fără ele!

Ce nu suport să văd ?
- Persoane sau animale agonizând
- Dezordine
- Sprâncenele pensate agresiv şi de prost-gust
- Mai mult de un inel pe mână
- Peisaj îngheţat

3. Ce miros îmi place?
- Parfumul "HOT COUTURE" de la GIVENCHY !!!!!
- Mirosul unei camere reci, de la ţară, în care sunt gutui, mere şi plante medicinale.
- Vanilie
- Lemnul de fag fiert. Stăteam iarna în faţa aburitoarelor de la fabrica de cherestea şi miroseam...
- Mirosul vinurilor albe. Deosebesc vreo 15, dintre care Tokay, de departe.

Nu suport mirosul de
- Fetid , provenit din descompunere organică
- Parfum de duzină
- Amoniac
-Cauciuc ars
- Mâncare arsă

4. Îmi place gustul
- Amărui, pentru lichide
- Picant
- Mâncărurilor gătite foarte bine
- Perelor
- Bomboanelor cu prune, făcute de Bucuria Chişinău

Nu-mi place gustul
- Alterat, cu excepţia brânzeturilor, la care fermentarea şi alterarea reprezintă magia
- Foarte dulce
- Fructului mango
- Peştelui oceanic, cu excepţia Doradei
- Ghimbirului

5. Îmi place să ating
- Apa
- Pământul , piatra, tot ce ţine de teluric (fără nisip fin)
- Lemn şlefuit
- Mătase
- Hârtie lucioasă

Nu suport să ating
- Nisip fin şi uscat
- Var
- Praf
- Materie descompusă
- Şi mai ales, ceea ce nu văd