uşa de la intrare

vineri, 31 decembrie 2010

Last , but no least

by 2010
Te conducem la ieşire, Maestre! Asta , ca să ne asigurăm că nu stai ascuns după colţ, şi când ne-om trezi, să dăm tot de tine!
Nu trebuie să transformi despărţirea în operă dramatică, deci nu face risipă de cuvinte! Te asigurăm însă, dacă îţi foloseşte la ceva, că ne vom aminti tot restul vieţii de tine! 2010 este anul în care ne-am făcut duşmani din tot ceea ce se cheamă instutuţie şi structură de stat, din operatorii de telefonie, de energie,din furnizorii de servicii şi mai ales din încasatorii de facturi. Ne-am aşezat cuminţi, pe scaunele din faţa psihologului, sau nu ne-am mai aşteptat rândul şi ne-am prăbuşit odată cu speranţele, pe podele de marmură lustruită, de unde ne-am ridicat în zgomot de microfoane şi lumină de bliţuri, pentru că aşa am învăţat noi să atragem atenţia asupra neputinţei: căzând! Du-te cu pustiul, 2010, du-te... opt cu-a brânzii, şi poate ne-ai fost cu învăţătură, poate vom învăţa să ne strivim problemele cu bocancul, nu cu răbdarea!
Nu uita să-i spui , la răscruce, lui 2011, să nu se aştepte la vreo mare emulaţie din partea noastră, căci îl vom trata aşa cum s-a anunţat el, din timp, prin emisari cu gingiile rânjite şi batiste de muselină la smoking. Am învăţat să trăim din statistici , să transformăm totul în statistici, deci nu ne va fi greu defel să transformăm 2011-le , într-o urnă cu cenuşă de statistici.
Sunt pesimistă? Ziceţi voi? Nu ziceţi bine! Sunt întotdeauna, dintotdeauna, împăcată cu mine şi foarte relaxată,când ceva rău,trece. Şi 2010 a fost urât; pentru mulţi. Nimic nu mă poate amăgi pe mine, că 2011 va fi mai bun! Poate de aceea sunt pregătită, şi am să-l "dovedesc" eu pe el, nu el pe mine!
LA MULŢI ANI, COPII ŞI FRAŢI, BLOGGERI, FEISBUCHIŞTI, INTERNAUŢI, LA MULŢI ANI, PLANETĂ !