uşa de la intrare

marți, 25 ianuarie 2011

Pământen(c)e zdravene şi autentice, oferă clipe magice, unor domni agatârşi, generoşi!

Să ne înţelegem din start, prieteni! Aveţi de-a face cu o semi-zeoaică, şi pretind atare respect!
Pe lângă faptul că am casa amplasată în coada unui lito-dragon (dacă mă întrebaţi ce e ăla, vă dau afară). Şi sunt o urmaşă a ultimului cavaler agatârs. Nu mă întrebaţi nici ce e ăsta, căci eu am simpatizat doar cu volumele 2 şi 4 din Dicţionarul Enciclopedic ilustrat.
Acum vreun an, după marea jmenăreală juridică a lu Dorel din Buzeşti, urmaşul celor mai vajnici boieri de pe Pripoare, mi-am făcut arborele genealogic, după care l-am postat pe blog. Uitaţi de mâzgălitura aia, căci l-am reconfigurat şi rezultatul este devastator pentru cei care nu aveţi sânge verde prin vene. Sunt semizeoaică!
Cât era să mai treacă, până să mai apară un Tralai-Lama cu mansarda plină de lilieci, care să ne lămurească pe noi, ăştia fără de carte şi fără de arginţi, că suntem vatră olimpiană, sau cerească, sau, mă rog, ceva de mare fiţă, nu de neam-prost.
S-a sculat unu, foarte plin de energie, cre că făcuse nişte spălături stomacale cu RedBull şi vodcă + vreo şapte pastile colorate după modelul spectrului, şi a zis aşa:
Stop joc! Gata cu iobagii şi plebeii şi rumânii şi ţăranii!!! Cel puţin, ăi din Ardeal! Pentru că suntem urmaşi ai marelui neam al agatârşilor, şi suntem concepuţi din sămânţă de zeu în matrice de pământeancă! Şi pe teritoriul nostru au fost construite primele pirami(z)de!
Mă uitam la el , săracu', n-aveam cum să mă enervez! Mă gândeam însă, deh, minte perversă de muiere, cum le măldăreau zeii pe pământence, şi ce mişto că nu exista 112 şi Asociaţia Femeilor Victime ale Violenţei Domestice şi Sălbatice, se puteau preface în voie, că se împiedică, precum găina aflată în dilema puritanismului de ogradă.
Ultimul cavaler agatărs, aşa cum s-a intitulat acest Viorel sau Valentin, a mai zis că cetatea Râşnovului stă pe nişte vetre ale unor aşezări vechi (asta ştiam şi noi), dar care aşezări sunt sub formă de piramidă, căci se vede după forma munţilor din jur ( mai ştie careva vreo altă formă geometrică a munţilor, în afară de cea piramidală-conică?). Ia uite ce noutate, muntele e ascuţit! Mâine ne spune că focul e fierbinte, gheaţa e rece şi zăpada e albă. Aşaaa, şi cică tunelurile "subterane de sub pământ" (nu-mi aparţine formularea, căci mai ştiu , măcar marţea, ce e aia subteran) au staţia de plecare Râşnov şi sosirea în Munţii Buzăului.
Nea tătuţu' ! Să-ţi trăiască neamul agatârc, dar ştim şi asta, numai că în formă oleac' diferită. Ai citit şi matale, Radu Cinamar, sau ai mai dat câte-o geană pe la Oreste pe sait, dar ai sărit nişte rânduri! Lasă, breee, că nu e acolo cupola aia, unde zici matale, e în alt platou muntos!
Şi deci, noi suntem nişte agatârce (Doamne Fereşte, cum sună asta!) mixte.
Vă rog frumos, cine are farmacii în zona aia, nu mai daţi, dom'ne, nitrazepame sau alte miorelaxante, cu sirop de tuse,sau carmol, pe aceeaşi reţetă! Că zice ăsta că mama s-a ţinut cu agatârci, şi poate-l pocnesc în dinţi, că singurul bărbat din viaţa maică-mii a fost tata, care era bozgor autentic, şi am ieşit eu, care sunt cam din aceeaşi gamă cu armele albe. Şi bunică-mea s-a iubit cu polonez, aşa că nu sunt agatârcă!!! În cel mai rău caz, care e şi real, sunt polski-ceardaş-buzoiancă.
Ne explica el, cum că zeii se plictiseau la baia publică, între ei... şi au văzut ei că pământencele erau frumoase... şi dă-le zmetii! Ştim şi asta, măi, antropologu' lu' agatârs, dar mai ştim că din împreunarea lor au ieşit mutanţii, ciclopii, titanii, uriaşii şi alţi d-ăştia cu genele congelate şi pieptănate. Ce, eu sunt cicloapă? Am doi ochi, unul mai prost ca altul, dar... las-o dracului , că a muiere, arăt, orice s-r zice! Dacă vrei vatră de uriaşi, pofteşte matale la Bozioru, la Tainiţe!
Am cunoscut şi eu acum vreo...mulţi ani, unu zgubilitic, cu sinapsele realizate oxiacetilenic , venea la bibliotecă şi voia să citească enigme şi mistere, şi mă ţinea cîte 2 ore, în frig, să-mi explice cum e cu extratereştrii, şi zbiera la mine că sunt proastă, dacă nu cred că el comunică cu unii de pe o stea roşie. La vremea aia, mi-era teamă să-l dau de pereţi,că mă spunea piticului, acum nu mai vine, că l-aş lua de breton şi l-aş duce fix la pitic în birou, să-i spună şi ăluia că ştie limbajul quarcilor. Poate l-ar fascina pe pitic şi ar rămâne aşa, cu fascinaţia rotind, pe sub lunete, ca şarpele Kaa.
Ăsta agatârsul, cică ştie şi el nişte extratereştri care vin din când în când prin păduri pe la noi.Or fi având şi ăstia niscai exploatări forestiere, că doar nu rămâneau ei mai proşti. Adică, şi ăi mai oropsiţi din Biblie, taie pe la noi păduri, şi nu pun botul şi extratereştrii? Ce dracu!
Dom'ne, da' am văzut eu prin filme, că extratereştrii mai şi răpesc din ăştia pământeni! Oare, cum se face selecţia? Că eu m-aş duce cu ei! Nu mai e cazul să precizez că după trei zile m-ar bascula înapoi, exact în locul din care m-au luat ,şi vor fugi mâncând praf stelar...
Oare o fi profitabil să mă apuc de o afacere nouă: peşte pentru agatârşi şi extratereştri ? Să le intermediez la ăştia vacanţe cu piţipoance pământene. Ce dracu, imobiliare selenare au fost de mult executate, bordeluri marţiene, de ce nu? Da, cre' că mă fac peşte interstelar.