uşa de la intrare

joi, 10 mai 2012

Politică la scara blogului - ziua a 10a. Cam ultima noapte de dragoste

Doamne, începe campania şi n-am apucat să public toate listele!
De mâine începem cu slogan, imn, eşarfe şi hula-hoop .Care nu ştiţi ce-i aia, nu mai căutaţi pe Google, că pierdem timp. Sigur aţi dansat asta, cel puţin o dată, când aţi vrut să vă impresionaţi partenerul.
Apropo de partener, daţi-mi voie să încurajez o prietenă, care tocmai s-a trezit din imbecilitatea care vine la pachet cu certificatul de căsătorie:
Fată, bărbatul adevărat e ca lupul-căpetenie: ori e singur, ori e cu lupoaica lui, toată viaţa. Alergatul după oi e treabă de berbec. Bine-ai venit în sindicatul celor care au avut noroc de berbeci, nu de lupi!
...
Aşaa, de mâine punem şi agendă electorală, da? Şi avem şi rubrica "Rămăşiţele zilei".
Deci, lista PC (ăştia-s ai lu Felix, de la Antene)













































































Dumnezeule! Ăştia au acţionat psihologic. Fraţilor, da' de ce nu aţi întocmit voi, tabelele, cu câte un candidat pe foaie? Am răsfoit de m-am plictisit! Voi nu ştiţi că cele mai eficiente tabele sunt alea cu 27 de poziţii pe foaie? Vă arăt eu nişte tabelaşe din alea, mai staţi un pic, că nu pot să fur dreptul de posesie, şi vi le arăt cu acoladă. Unii dintre ăştia de aici, sau de pe alte liste, sunteţi şi pe tabelele alea! Deloc n-aveţi răbdare! Numa' un pic mai aşteptaţi!
Ce să zicem de listele PC? Nişte oameni obişnuiţi, din fondul neaoş al comunităţii, cum sunt termenii: barză, varză, mânz, rânză, brânză, viezure, mazăre, pupăză... astea din fondul lexical "pui de dac".
Dracu ştie cu cine mai sunt şi ei, că văd că au şi candidat la primar, dar nu-l numim acum, ci maine, la lansare.
În nici un caz, însă, n-are el "chepţii" vârtoşi, să-i facă opoziţie piticului, din motive clar-obscure.
Ne-am lămurit. Mergem mai departe: UNPR






































Nu avem comentarii. Nu avem nici candidat la primar. Ce-o fi fost în capul vostru? Am înţeles, poate nu vrea dom' doctor să se pună de-a curmezişul piticului, dar , la reprezentarea în secţiile de votare, nu v-aţi gândit? Aa, n-are importanţă? Sănătate şi baftă!
Hai cu brichetele şi cu ligheanele! Şi mai ales, cu pozele! Băi, nu-i mai faceţi capul aşa de mare lu' pitic, că există dracului, fotoşop! Şi mai trageţi de el , să iasă mai 'năltuţ!
Staţi oleac! Listele candidaţilor de la PDL le găsiţi pe blogul lor . Candidaţii PSD sunt descrişi la ei pe blog, aici .
Pe alea de la PNL le prezint eu, cre' că poimâine. Trebuie un pic de ceremonie.