uşa de la intrare

vineri, 4 mai 2012

Politică la scara blogului - ziua a 6a. Dolly, celebritatea ta nu mai e în siguranţă, fată!

Vă mai amintiţi de Dolly?
Eeeiii, nu aia a lui Louis Armstrong! Numa' la oldies goldies vă stă mintea. Nu pot să fac o campanie serioasă cu voi, zău!
Dolly e oaia clonată acum vreo 15-16 ani. A murit la împlinirea celor şapte ani de-acasă. Nu ştiu dacă taxidermia s-a ocupat de ea după moarte, dar, săraca, picase în anonimat, ca Elena Cîrstea, după ce a luat amploare fenomenul clonării.
Toată lumea clonează; orice. E un fel de distracţie, ca raftingul.
Eu aş clona-o pe Elisabeta I a Angliei, ca să stau la un ceai cu ea şi să-mi spună despre reformele ei, şi l-aş mai clona pe Guevara, să prind un apus de soare cu el. Ca să-l pictez, nu vă gândiţi la prostii!
În mod normal, sau, nu normal, ci unanim acceptat, e bine să nu clonezi persoane de care ţi-e frică. Dacă e să ne luăm după o mai veche prietenă de-a mea, Eleanor Roosevelt, care mi-a schimbat viaţa cu o frază, atunci:
" Dacă vrei să alungi frica, fă lucruri de care ţi-e frică".
Cred că a mai citit cineva cugetarea asta a Leonorei, şi s-a pomenit clonându-l pe Victor Mocanu, preşedintele Consiliului Judeţean Buzău.
Necazul e că au lucrat cu instrumente nesterile, şi a rezultat un mutant, săracu'!
Nu-i mai facem profilul ăluia, că e vai steaua lui! Ne aduseseră candidat de la Bacău, că n-am văzut ce rezervă de genii mai e Bacăul ăla, frăţioare!
Nu era suficient că i se spune "polul ...zdei", dar e şi incubatorul celor mai vajnici soldaţi universali. Să mă scuze piticul că l-am făcut soldat, dar el gustă figurile de stil smuls.
Da, oameni buni, ne pomenisem cu un abstrus distrus, un ciobănaş gâng, că vrea să le dea bani primarilor pentru lucrări publice, în următorii 4 ani. Poate-aşa terminam şi noi primăria, creşa, grădiniţa, stadionul, drumurile, canalizarea şi ce căcaturi din astea mărunte au rămas neterminate de pitic.
Deci, s-a terminat cu lăbăreala, căci nu găsesc vreun termen mai acătării la ce împuţişenie de farsă au vrut să-i însceneze lui Mocanu originalu', care îşi vede mai departe de campanie şi de candidatură pe modelul carpatic: câinii latră, ursul... toarce.
Acuma, pe bune, ce s-o mai dăm după cireş, îşi imaginează cineva un Consiliu condus de dl. Preda, în următorii 4 ani? Nu că n-ar avea referinţe, dar Consiliu Judeţean =
"grăunţe", şi Preda de unde să le ia, că tocmai ce avem un alt guvern, cu posibilităţi largi de extensie pe următorii 4 ani.
Când alegi funcţiile publice, e bine să ai o logică, măcar probabilă: cine e la butoanele mari, la Guvern, cine e la CJ, cine e primar.... ăştia trebuie să aibă corespondenţă, înţelegeţi?
Adică să vină banul graţios, uniform accelerat, spre localităţi.
Asta e profeţia. Nu prea văd eu, analista galaxiei, nici preşedinte de CJ de la PNL. Nu e Buzăul, judeţ liberal. Buzăul e stângist.
Îmi zicea un liberal, pe la al treilea rând de Cuba Libre, că nu ştiu stângiştii ce-i aia reformă şi nu ştiu ce-i aia proprietate, că e sfântă. Era să-mi întâmpine paharul cu dinţii. Nu că m-aş trezi pe vreo baricadă, dar , când aud câte-un bocanc din ăsta fără carâmb, că mă ia cu doctrine şi platforme, m-apucă dorul de încăierare.
V-am întrerupt azi seria prezentării partidelor politice la Nehoiu, căci voiam să punctez revenirea lui Mocanu în competiţie, şi atâta slăbiciune am şi eu pe lumea asta, chiar dacă n-am avut ocazia să-l cunosc personal. Motivul pentru care eu îl prefer este că lui nu i se dărâmă gardul de comenzile politice venite de sus.
Puţin îmi pasă mie, ca alegător, că i-a făcut nuntă fiului, de 5 stele! E între primii 2 oameni ai judeţului, doar nu vreţi să-i facă nuntă lu fii-su în garaj , pe Dobrogeanu Gherea!
Toţi lapţii şi toţi tutanii plimbă limuzine de lux şi fură de sting, cu directa participare şi îndrumare a autorităţilor locale, şi fac nişte afaceri de te tragi pe mâini cu oţet, da' Mocanu n-are voie să facă nuntă şi n-are voie să aibă bani!
Cică n-are discurs! Lăsaţi, că din ăştia, poeţi antici, cu discurs şi logoree, avem şi noi. Şi se prăbuşeşte dracului tot, în jurul lor.
Mocanu merge mai departe, şi-i cere scuze lui Dolly, în locul celor care au încercat să-l cloneze şi pe el, dar n-au avut toate celulele.
Vorbind de lup, vorbind de oi, e la modă şi clonarea blogurilor, observ!
Copchii! Nu vă jucaţi, că tare mai sunteţi nănăcuţi! Pentru o joacă de doi lei, care se descoperă în juma' de oră, pierdeţi mult prea mult. Nimic nu e secret în lumea web, mai ales când vă aflaţi pe o platformă publică de blog! Nu era vorba de blogul meu, ci de altul, care e prezent în bârfele zile la Nehoiu. Nu intraţi cu lumânarea în cisterna de benzină!
Apropo de bloguri!
PDL îşi publică articolele aici: Viitorul nostru, Nehoiu!
PSD are publicaţia: PSD Nehoiu - Redefinim responsabilitatea
şi blogul individual - Proiect pentru Nehoiu, care susţine PSD Nehoiu
Blogul PSD e mai nou, abia de doua zile am primit pe mail adresa lui, cu rugămintea de a fi distribuit.
Dacă mai apar bloguri sau saituri, cu placere vi le distribui, indiferent de aparteneţa politică. Oricum vă vine rîndul la puricat, la mine pe blog.