uşa de la intrare

marți, 8 mai 2012

Politică la scara blogului - ziua a 9a. Hasta la vista, până e gata lista !

Iar am pauză, pe motiv de fotbal adevărat, căci ,două sunt lucrurile la care se pricepe românul, cel mai bine: fotbalul şi politica.
Ţin cu Bilbao. Nu'ş cine-s ăia, dar sună bine. Sună basc. Mâine e meci de băşti, toată România vibrează. Ce-au zis suporterii spanioli despre românce? Unii au zis : calitate. Altii, că-s cel mai bun fel de mâncare. Ă-hă, şi nu le-au văzut decât p-alea din Centrul Vechi!
Amigos, p-alea de la semnafoare, care vă lipesc bileţele, cu scuipat, pe parbriz, să nu le luaţi în calcul! Ne dezicem de ele.
Lasă, că nici la voi nu sunt toate, una şi-una! Mai vedem şi noi telenovele, aveţi şi grase, şi mustăcioase.
Deci, iau oleac' de pauză, că am de lucru. Mai arunc un ochi la meci, mai sparg o sămânţă de lubene, mai compar nişte scrisuri, nişte înscrisuri... Adică, ori suntem şmecheri, ori numa' ne trezim Sherlock Holmji, trişti, p-aici!
Nu mai strâmbaţi din nas, că nu vă dezamăgesc. Decât că, dacă o fi şi-o fi să mi se bulească blogul, vă găsesc eu pe voi, nu trebuie să mă căutaţi voi pe mine!
Şi nu e grabă, mai am de prezentat lista PC, lista UNPR, PDL, PSD şi PNL. Ia să vedeţi ce repede merge! V-am obişnuit şi cu formatul de tabel, ca să vă vină mai uşor când o să vedeţi vreo 50 de tabele pe blog!
Până poimâine, Hasta la vista !
Dacă nu încăpem la scara blogului, ne mutăm la evidenţa populaţiei, căci aia e singura care ne cuprinde pe toţi!